ח"כ כסיף יואשם בתקיפת שוטר; בארגון 'בצלמו' בירכו

אבי יעקב No Comments on ח"כ כסיף יואשם בתקיפת שוטר; בארגון 'בצלמו' בירכו

בעקבות הפרסומים כי ח"כ עופר כסיף יועמד לדין בגין תקיפת שוטר, מארגון בצלמו שהגיש את התלונה נמסר: "אנחנו מברכים על ההחלטה הנכונה והצודקת ערכית מוסרית וחוקית". ח"כ כסיף תועד מכה וחובט בראשו של שוטר בהפגנת שמאל בהר חברון לפני כשנה וחצי. כסיף הכחיש שתקף את השוטר וטען שמדובר ב"תעתוע של זווית הצילום"

עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה תגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת עופר כסיף ממפלגת חד"ש. האירוע שלגביו יוגש האישום עוסק בתקיפה של שוטר בידי כסיף בהפגנה באזור הר חברון במאי 2022. החלטת היועצת המשפטית לממשלה הגיעה לאחר שכסיף זומן לשימוע אך טענותיו נדחו, ובכך היא צפויה לאמץ את עמדת להב 433 וגורמים משפטיים בכירים, בהם פרקליט המדינה עמית איסמן. הסעיף בגינו יוגש כתב האישום נגד כסיף הוא תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.

ח"כ כסיף הגיב ואמר: ""פוגרומיסטים משתוללים חופשי, חשודים ברצח פלסטינים משוחררים לביתם, שרים וח"כים פורעי חוק סדרתיים הקוראים "לעלות לגבעות" ומונעים פינוי קיני טרור שאינם חוקיים אפילו לפי החוק הישראלי ממשיכים בדרכם ללא הגבלה, ונגדי מגישים כתב אישום? כך נראה פשיזם".

מארגון בצלמו שהגיש את התלונה נמסר: "אנחנו מברכים על ההחלטה הנכונה והצודקת ערכית מוסרית וחוקית".

בצלמו מוסיפים ואומרים כי "יחד עם זאת עברה למעלה משנה מאז התיעוד הברור שאיננו משתמע לשני פנים וחרף זאת הוא לא הועמד מיידית לדין אלא התיק נמרח למעלה משנה. מדובר במחדל ברור של היועמ"ש שבחרה לא לעשות ורק בעקבות תלונות חוזרות ונשנות שלנו לנתב"מ היא סוף סוף קיבלה את ההחלטה".

"נמשיך ונעקוב שהמשפט יתקיים בהקדם ולא ימרח עוד שנים רבות ונתעקש שימוצה הדין עם כסיף והוא ילך לכלא. בנוסף אנחנו דורשים מוועדת האתיקה להעמידו מיידית בפני הוועדה ולהרחיקו מהכנסת למשך חצי שנה".

כזכור, בהפגנה שהתקיימה במאי 2022 במרחב דרום הר חברון, במחאה על פסק דינו של בית המשפט העליון שהורה על פינוי כפרים באזור. במסגרת היערכות כוחות הביטחון, הוצאו צווים אשר הורו על הגבלת תנועת אוטובוסים והכריזו על מוקדים שונים במרחב כשטח צבאי סגור.

למרות זאת, התקיימה הפגנה במרחב ובמהלכה הודיע קצין משמר הגבול לח"כ כסיף שאין באפשרותו להיכנס עם רכבו לכיוון קהל המפגינים שעמד במרחק קצר ממנו, ויותר לו מעבר רגלי.

על אף האמור, ביקש חבר הכנסת להיכנס עם רכבו למתחם ההפגנה, ובינו לבין השוטרים התפתח ויכוח שבסיומו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של שוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע של הרכב וצעק על ח"כ כסיף. על פי החשד, ח"כ כסיף יצא מרכבו וחבט בראשו של השוטר.

כאמור, כעת נודע כי נגד חבר הכנסת יוגש כתב אישום והוא יועמד לדין.



0 תגובות